افتتاح سیستم شارژ تلفن در منزل در دهه فجر

پایگاه خبری تفرش:

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از سیستم شارژ تلفن در منزل شرکت مخابرات استان مرکزی پرده‌برداری می‌شود.

خبرگزاری فارس: افتتاح سیستم شارژ تلفن در منزل در دهه فجر

به گزارش  پایگاه خبری تفرش  مشیدی ظهر امروز در جریان سفر خود به شهر تفرش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، اظهار داشت: این سیستم قابلیت شارژ تلفن در منزل را دارد که برنامه نرم‌افزاری آن تدوین شده و در دهه مبارک فجر از آن پرده برداری می‌شود.

وی در تصریح کرد: از مهم‌ترین قابلیت‌های این سیستم قطع و وصل تلفن در منزل و پرداخت بدهی بدون نیاز به مراجعه به بانک و دفاتر پیشخوان دولت است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید مراجعه ماهانه مدیران کل به شهرستان‌ها است تا از نزدیک با مشکلات مردم آن منطقه آشنا و تمام تلاش خود در راه رفع این مشکلات به کار گیرند.

مشیدی با اشاره به توزیع نامناسب قبوض در شهرستان تفرش بیان کرد: اداره پست در دوره بعد موظف به رفع این مشکل است تا در این بین مشترکین متضرر پرداخت قطعی و وصلی تلفن خود نشوند.

وی با اشاره به یکی شدن خطوط استان مرکزی افزود: با تدابیر اندیشیده شده مقرر شد تا مبلغ هر پالس از 51 ریال به 58 ریال افزایش یابد که این امر محقق نشد و تماس مشترکین شهرستان‌ها با یکدیگر مبلغ پالس شهری محسوب می‌شود و این در حالی است که در هر سیکل شرکت مخابرات یک میلیارد تومان متضرر شده و تمام این تمهیدات به منظور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم است. 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی ارائه خدمات ارتباطی نظیر تلفن و اینترنت به مشترکین شهرک صنوف مزاحم و واگذاری روستاهایی که 16 مشترک دارند همچنین رفع اشکالات و نواقص در توزیع قبوض تلفن شهرستان تفرش را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

مشیدی با حضور در فرمانداری تفرش با مردم این شهرستان نیز دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

دهیاران روستاهای شهر تفرش در این جلسه مشکلات خطوط ارتباطی روستاهای تفرش و عدم آنتن دهی تلفن همراه در بسیاری از روستاها را مهمترین مشکلات ارتباطی روستاهای تفرش عنوان کردند.

همچنین خدمات رسانی و انتقال خط تلفن به 130 مشترک شهرک صنوف مزاحم با حضور اعضا هیئت‌مدیره شهرک مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی نیز نبود خط تلفن در مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر را از مشکلات دیگر این شهرستان عنوان کرد.

احمد محب‌علی افزود: یکی از مشکلات اساسی نبود خط تلفن در مسکن مهر تفرش است که با همت ادارات خدماتی همانند آب، برق و گاز در این مجتمع ارائه شده و هم اکنون بیش از 50 خانوار در آپارتمان‌های خود ساکن هستند و وجود خط تلفن به عنوان عامل ارتباطی از ضروریات مسکن مهر تفرش به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ 18 هزار مشترک در تفرش و روستاهای آن از خدمات شرکت مخابرات استفاده می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:0 | نویسنده : میثم اله وردی |